تور مجازی x22 pro

بازدید مجازی( تور مجازی x22 pro) نمای داخلی خودروی ایکس ۲۲ پرو محصول جدید شرکت مدیران خودرو

ام وی ام X22 به عنوان خواهر بلندقامت مدل 315 به بازار معرفی شد تا مشتریانی که به دنبال یک هاچ‌بک جمع‌وجور اقتصادی هستند ولی همزمان به ظاهر کراس‌اورها علاقه دارند را راضی نگاه دارد؛ در ابتدا همه چیز طبیعی پیش رفت و هر دو نماینده هاچ‌بک و هاچ‌بک‌کراس مدیران‌ خودرو، فروش نزدیکی را تجربه نمودند؛ در واقع قیمت ارزان‌تر 315 از یک سو و جذابیت ظاهری برتر X22 از سوی دیگر توازن را در فروش برقرار کرده بود؛ اما ناگهان تب شاسی‌بلندسواری با سرعتی بیش از پاندمی کرونا جهان را درنوردید و به دنبال آن X22 به عنوان یکی از ارزان‌ترین کراس‌اورهای موجود در بازار، به محبوبیتی دوچندان دست یافت و برخلاف 315 جدید (پلاس) که مشتری چندانی نداشت، قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح نمود.

البته ام وی ام X22 از لحاظ مشخصات فنی خودرویی کاملاً معمولی به حساب می‌آمد و حتی با مشکلاتی نظیر ضعف هندلینگ نیز مواجه بود، اما کمپانی چینی که رویایی جهانی شدن را در سر می‌پروراند، تصمیم گرفت در طول زمان مشکلات آن را (در حدی که هزینه وحشتناکی نداشته باشد) برطرف سازد. مثلاً آپشن مهم ESP به X22 اضافه شد، تا افتضاحی که در پیست آزادی پیش آمده بود دیگر تکرار نشود و گزینه‌هایی مثل HAC و TPMS نیز آسایش بیشتری برای راننده فراهم آوردند؛ بعد از آن هم دختر محبوب قبیله چری زیر تیغ جراحی زیبایی رفت و با یک سری ژل و بوتاکس و عمل‌های مختلف، چهره‌ای به مراتب جوان‌تر و جذاب‌تر بدست آورد. تازه تغییرات نسخه فیس‌لیفت که با پسوند پرو در بازار شناخته می‌شود به همین موارد ظاهری محدود نمی‌شود، بلکه باطن خودرو نیز دگرگون شده است

ام وی ام X22 کراس‌اور خوش قیافه‌ای بود و حالا خوش‌قیافه‌تر هم شده، مجهز بود و حالا مجهزتر شده و در این بین از لحاظ ارگونومی و گشتاور موتور نیز مقداری پیشرفت داشته است. البته هنوز هم شتاب خارق‌العاده‌ای ندارد و با توجه به سادگی سیستم تعلیق عقب، کیفیت سواری ایده‌آل یا هندلینگ دلچسبی ارائه نمی‌کند، اما به لطف تغییرات صورت گرفته در مجموعه پیشرانه و سیستم انتقال قدرت، در مجموع کشش بهتری بدست آورده و در سفرهای جاده‌ای قدرتمندتر و همزمان کم‌مصرف‌تر ظاهر می‌شود. نکته دیگر این‌که اکثر رقبایش نظیر چانگان CS35 و برلیانس کراس مدتی است از بازارمان خداحافظی کرده‌اند و حالا در این رده کراس‌اور چندانی حاضر نیست تا برای ام وی ام X22 پرو دردسر ایجاد کند. در حقیقت اکثر خودروهای این سطح قیمتی یا مثل پژو 207 اتوماتیک هاچ‌بک هستند و وجهه ظاهری یک کراس‌اور (حتی از نوع کوچک تک دیفرانسیل) را ندارند و یا دست دوم هستند.

با تمامی این صحبت‌ها اگر خانواده پرجمعیتی دارید و یا قابلیت‌های دینامیکی ماشین برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است این ماشین خیلی هم مناسب حالتان نخواهد بود. حتی خودرویی مثل جک S3 علیرغم ظاهر قدیمی و نه‌چندان موزون و قیمت مقداری گران‌تر، برای مسافرت و استفاده‌های خانوادگی گزینه بهتری به نظر می‌رسد، چراکه هم بزرگ‌تر و جادارتر است، هم قدرت موتور بیشتری دارد و هم این که پیشرانه‌اش نسبت به انواع توربو حساسیت کمتری به کیفیت پایین بنزین‌های بین راهی نشان می‌دهد؛ اما برای خانم‌ها، مجردها و به طور کلی خانواده‌های جوانی که بیشتر از ماشین در داخل شهر استفاده می‌کنند X22 پرو گزینه جذاب‌تری (نسبت به S3) خواهد بود؛ زیرا ظاهرش زیباتر است، قیمت ارزان‌تری دارد و همزمان امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد. ضمناً گستردگی مناسب شبکه خدماتی و گارانتی 4 ساله مدیران‌ خودرو نیز تا حد زیادی نگرانی‌ از بابت پیچیدگی‌های‌ فنی یک خودرو توربو را کاهش داده است.

اگر باز هم علاقه مند به این نوع از محتواها بودید زیر همین پست نظرتونو برامون به اشتراک بزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *